سال جهش تولید
تهران، صفادشت، قپچاق
  • فارسی
  • English
  • العربية
کانال پیش عایق اهواز
کانال پیش عایق اهواز
تولید متعلقات و اجرای تخصصی ورق پیش عایق از محاسبات و طراحی نقشه تا اجرا توسط اکیپ مجرب و مهندسی پیشتاز

کانال پلی یورتان اهواز

شرکت مهندسی بازرگانی
فراز تهویه البرز

ما شرکت پیشرو در زمینه کانال پیش عایق، ورق پیش عایق و دریچه هستیم، ما راه حل های خاصی برای هر مشتری ارائه میدهیم.

شرکت ما با هدف مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات مکانیکی ساختمان که مبتنی بر مقررات ملی ساختمان، مراجع کشوری و بهره گیری از مراجع بین المللی آغاز نموده.

حقوق و اخلاق حرفه ای، اعتبار کار ماست
آخرین پروژه های اهواز

کانال پلی یورتان چیست؟

کانال پلی یورتان از نوعی عایق پلی اورتان ساخته شده است، به کار بردن آن به عنوان یک پوشش هیچگونه محدودیت‌هایی وجود ندارد و بدون محدودیت زیست محیطی و همین طور سلامت و ایمنی افراد می‌توان از آن بهره‌مند شد. تولید و اجرای کانال پلی یورتان به زمان زیادی نیاز ندارد و با سرعت بالایی انجام می‌گیرد. کانال های پلی یورتان انعطاف پذیر هستند که برای کاربردهای هوا، گرد و غبار و مواد سبک طراحی شده‌اند. یکی از اصلی‌ترین مزایای کانال پلی اورتان مقاومت عالی آن در برابر سایش است. کانال های پلی اورتان مقاومت بسیار خوبی در برابر سوخت، روغن، گریس و بسیاری از حلال‌ها دارند، از این رو مصارف پلی اورتان‌ در صنایع مختلف بسیار زیاد است. این باعث می‌شود که آن‌ها به ویژه برای کاربردهایی مانند تولید خودرو، فولاد و آلومینیوم و چاپ مناسب باشند. تمامی این مزیت‌های سبب شده است تا کانال پلی یورتان فروش خوبی در بازار داشته باشد.
کانال پلی یورتان
کانال پیش عایق

اجرای کانال پلی یورتان در اهواز

اجرای کانال پلی یورتان در اهواز با سرعت زیادی انجام می‌گیرد و نصب آن راحت است. قیمت کانال کشی پلی یورتان به مساحت و نوع کانالی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. با طراحی بی نظیر و ساختار فوق‌العاده‌ای که دارد به جای ورق‌های قدیمی مثل ورق گالوانیزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کانال که هم اکنون در سراسر جهان محبوبیت بالایی دارد در ابتدا در کشور آلمان طراحی و تولید شد. قیمت آن  به مواد مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم‌ ترین آن‌ها سایز دهانه‌‌ی کانال می‌باشد، با این حال به دلیل نوسانات نرخ ارز بهتر است برای خرید از شرکت‌های معتبر همچون شرکت مهندسی فراز تهویه البرز قبل از خرید استعلام بگیرید و سپس خرید خود را انجام دهید. کانال های پلی یورتان مقاومت بالا و خوبی در برابر رطوبت دارند برای همین قیمت آن در برابر مزایای خوبی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب است.

ا پلی یورتان اهواز